Dag 5

2011-06-13 @ 07:11:18

Hej igen!
Nu har vi inte uppdaterat på ett par dagar och det beror mest på att vi inte haft så mycket intressant att skriva. Vi har egentligen bara legat och solat och badat i poolen i två dagar. Trampolinen är mycket uppskattad, tack Tord!

Vi har åkt tuk tuk för första gången den här resan. Det var en upplevelse som vi inte kommer glömma i första taget. Vi var tillbaka på nattmarknaden för att äta på restaurang och kolla på saker. Vi åt även en thailändsk pannkaka med bananer och chokladsås. Mums!

Idag ska vi inviga köket i huset med hemmagjord middag - fullkornspasta med tomatsås och bacon.

Om ett par dagar kommer Alexandra, då ska hon invigas enligt rituella seder, mohahahaha...


Skål!


Kommentarer
lotta skrev 2011-06-13 @ 18:55:09

Härligt att ni har det bra, varmt och skönt, här är nu kallt och idag ville jag ta på mig vantar men mina kollegor sa att det fick jag inte - det var sommar - härda ut!!!

Var det samma racer tuc-tuc som vi åkte med när vi var i våras?
Ingela skrev 2011-06-13 @ 23:44:41

Hej Hanna !

Låter som om du har det ganska så härligt du :-)

Här rullar livet på som vanligt, lånade din säng i fredags då Frida och co kastade ut mig hemmifrån!!!

Examensfirande som pågick hela helgen :-)



Tycker nog att din ömma moder är lite kinkig, inte tusan behövde jag då vantar i dag hahahaha men ska väl dock erkänna att det inte är lika varmt som i helgen.

Tusen kramar och sköt om dig <3

Din extra mamma !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!